søndag 7. juni 2009

Søndagstur :)

I dag har vi hatt et kjempe fint vær her :)
Vi har vært ute i nesten hele dag..

Stara dagen med å være med på et lite "mc" treff..hehe
Svigers har kjøpt seg scooter, så vi var med å prøve kjørte hele gjengen..

Etter det så dro vi til ringve..den botaniske hagen og matet endene i dammen.
Det var stas til jentene iallefall...Malin klarte jo selvfølgelig og plumpe i et lite gjørme hull...så utrolig typisk henne :P

Nå er ungene i seng og mor skal kjøre og ta sol..
Blir godt å få litt mere farge på denne skrotten også..



7 kommentarer:

Trine sa...

Ser ut som dere har hatt en flott dag. Så godt mini sitter i MT sin. Den er foresten kjempefin. "minner meg på at jeg må få hentet hjem min"

*Hanne* sa...

Ja, han sitter fint, men innimellom virker det som han ikke liker å sitte der :(
Blir veldig fort urolig..
Han liker sjalet bedre, men blir mere og mere urolig der også..
Virker som han har ubehag av å ha beina sånn...:/ ?

Trine sa...

Gjett hvem som sov en hel tur i manducaen i dag :D
Joda... ser ut til å funke godt.

Hvordan blir han om han sitter frosk da? Hva med å henge utover i sjalet?

Trine sa...

Å ja... jeg har lakenskrekk ;)

*Hanne* sa...

hehe...oppe seint du..;)
Ja, kan godt hende, men jeg klarer ikke sette han i froskestilling mere..vet ikke hva jeg gjør galt jeg :/
Men det SKAL gå bedre..håper jeg.
Lurer på å dra nedover til krusedull og kjøpe meg en manduca jeg også...*sikle*

ღ Pernille sa...

Noah var i froskestilling leenge, men han å ble litt lei av å være i den lenge når han var våken, måtte bruke vogna og når han var lei av den var det mei tai...slik holdt vi på, hehe.

ღ Pernille sa...

Så foresten ut som en koselig tur dere hadde hatt <3