lørdag 20. juni 2009

Ønsker meg..

DENNE.....



Liten hendig digital kuttemaskin fra Making Memories, som kutter ut bokstaver og figurer ved å sette inn forskjellige design kort. (programvare) Maskinen kutter figurer og bokstaver fra 2,5 til 10 cm i høyden. I dette settet følger Slice maskinen, basic shapes, 1 design kort, 5 knivblad, 15 x 15 cm glass-kutteplate, tacky lim, (avtagbart), samt ledning. Maskin kan også benyttes med batterier. Slice kutter i kartong, vellum, vinyl, acetate og bilder opp til 5 mm tykke.

Koster 1549,- hos bikuben..

Nå angrer jeg for at jeg satte inn mine siste 10 000,- på BSU...
Må vell bare spare litt da så skal denne komme i hus så fort som bare det..

3 kommentarer:

silje sa...

oo jeg som trodde du hadde kjøpt denno og tenkte å springe bort til deg å låne den me en gang heh heh. prøver å lage fint album til elvira men er ikke så flink me sånn scrappe greier

*Hanne* sa...

Da kan du springe til panduro neste uka da de har tilbud på sin stansemaskin ;)

Kristine sa...

Åh, en sånn vil jeg ha også!!